Knöl i magen?!

Idag är en trött dag :P Förkylningen vägrar verkligen att ge med sig, så jag blir galen snart! Smällar man får ta? Snart blir de en tripp upp till brukshunds klubben och fyra timmars agility.

Häromdagen upptäckte jag en "knöl" på Jamie Lee, jag fick panik och tänkte direkt att "nu är det kört, ännu en hund ska dö ifrån mig i cancer. Neej de är inte sant!" De kan inte hända en sak varje år i antingen september eller oktober, de går bara inte.
En liten stund senare kollade vi igenom dom andra hundarna och Flisan hade en liknande knöl i magen. Så jag vet inte vad vi ska göra, om vi ska kolla upp de eller låta det vara... Kanske kan be dom klämma igenom hennes mage när dom gör BEAR testet. Vi får se, lite små orolig är jag i alla fall... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0