Lördag 8 augusti- Finland!

Mamma och farmor drog tidigt iväg till sopstationen på morgonen och slängde en massa gamla saker, fy fan vad det finns skit i stugan säger jag bara! Nästa sommar ska vi hyra en kontainer och slänga en massa saker. Farfar får säga vad han vill, men de måste rensas, bara lite av de vi har sett så finns det en tio år gammal trasig toalett, tre trasiga parrasoll, en gammal sönder rostad hängmatta och en telefon från 1800 kallt. (bara en bråkdel av allt som ligger "gömt") Täcken och kuddar som nästan kryper ut av sig själv och en massa saker som ska repareras, målas och fixas! De finns att göra må jag säga!

Var som alla andra underbara dagar en stund med Robin! Vi åkte runt på lite olika ställen och tittade på saker, jag fotade lite och vi hade de super trevligt! Två goa vänner till farmor och farfar var på besök, när jag inte längre orkade höra på deras prat om mediciner, sjukdommar och hur jävliga mopederna i byn är så kom räddaren i nöden och hämtade mig!


En liten fisk, som fick återvända i vattnet igen
  
1,2,3: Fiskestället, med svanen :)


En ensam men vacker svan

Fiskeställe

Lövö - Kasnäs

Lövö - Kasnäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0