"Någon gång, någonstans möts vi åter igen"

Boken är skriven av Sofie Karlsson. En mamma som förlorade sin son i kampen mot cancer. Jag vet inte hur många tårar jag fällde när jag läste boken, dom bara forsade ner längst kinderna och jag visste inte vad jag skulle göra. En sådan kamp, så mycket kärlek och en sådan värme. Ändå förlorade dom den envisa kampen emot tumörerna. Usch och fy vad tårarna sprutade! Följer hennes blogg nästan varje dag, och den är lika känslofylld varje gång! Nu väntar hon en ny liten bebis som förhoppningsvis kommer att sprida en massa glädje till familjen.

denstarkastestjarnan.blogg.se

Dom är så starka och orkar kämpa på varje dag, trotts allt dom gått igenom. Jag förstår inte hur dom orkar...


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker att du borde se filmen "allt för min syster" Eller läsa boken! Sjukt bra..Handlar också om cancer!

2009-09-26 @ 17:14:59
Postat av: Jennifer

svar: då kommer man väll gråta ännu mera? ;( de är jobbigt när de är så mycket känslor inblandat...

2009-09-28 @ 00:20:39
URL: http://trollartollaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0