Söndag 9 augusti - Finland

Hemresan närmade sig med stormsteg, hade ingen som helst lust att åka hem men de är bara acceptera, lee och gå vidare! Veckans andra varma bastu fixades till, tredje om man räknar med den kalla som jag och syrran fixade till åt oss när håret var allmänt skitigt och man kände sig som en levande sopstation!
Var en stund med Robin även denna dag! :) Han måste ha en ängels tålamod som orkade umgås med mig var och varannan dag! Vi gick en skogspromenad, första gången på ca nio år som jag går en sväng i skogen utan en hund med mig! Lite skönt måste jag säga! Inte hela tiden behöva ha stenkoll på någon som springer och far som en tok.

Sen började även stängningen av stugan, inge roligt alls! Stänga, städa och packa! usch usch usch!

Var även en sväng hemma hos Robin, dom bor verkligen supermysigt! Ute på landet, ett stort fint hus, mysigt inrett, nära vattnet, åååh så underbart. Måste säga att jag verkligen gillade det!

På kvällen tittade vi på Wallander tillsammans, hade inte sett på tv på hela veckan så de kändes lite konstigt. Lite roligt att se en film med svenskt tal och finsk text. :P Fattade nästan ingenting av texten, ett ord var hundrade mening, typ.


Mysigt ställe :)
  
Supermysigt ställe att promenera på!

Farfars blomma jag fotograferade när de inte fanns någonting att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0