Spel = Beroendeframkallande!

Kanske lite bra med att vara sjuk ändå? Ända sedan Finlandsresan har jag haft massor med blogginlägg att läsa, mailen har varit full och en hiskligt massa bilder på bilddagboken. De är inte så att folk slutar uppdatera för att jag inte hinner läsa heller, så de har fyllts på och fyllts på, så idag har jag läst närmare 350 blogginlägg, tog bort 150 st som jag inte orkade läsa... Annars hade jag aldrig i världen kommit ikapp! Läst och svarat på mailen. Har även lyckats bli beroende av Roller Coaster Kingdom och FarmVille på facebook.

Men nu är de mitt i natten igen, jag står inte tillgänglig för jobb i morgon heller, utan stannar hemma för att sova, slappa och ha de bra. För då kanske jag är frisk på torsdag igen?
Nu ska jag leta reda på min bästa vän (alvedon) och krypa ner i sängen!

I morgon kanske jag lyckas få upp lite bilder från resan, dom finns redan på bilddagboken, men inte hära :) Vi får väll se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0