Tråkigt!

Fy fan vad det är tråkigt att bara gå hemma hela dagarna, visst de finns saker att göra, men vem bryr sig? Slipa på bilen, sätta upp ett staket, dammsuga, plocka i ordning, tvätta de lilla som finns kvar, aktivera hundarna, gå en lång promenad med hundarna... Jaa, listan kan göras mils lång och mina älskade föräldrar tycker att dom dagarna jag inte jobbar, ska jag hjälpa till hemma, så jag slipper betala hemma... Något dom gärna hotar med!

Men men, tvättstugan är nästan helt fixad, det vill säga tom på tvätt, hundarna är aktiverade och promenerade, själv är jag så uttråkad som jag kan bli! Så jag får väll laga lite mat eller något roligt ;)



Aktiverade hundarna tidigare idag, lite i alla fall. Var lite elak och gick runt en massa på tomten, lite var stans lämnade jag en bit skinka och så fick dom en i taget leta reda på sina gobitar. De tog ett litet tag, men dom fixade det allihopa :) Duktiga små troll man har :)
Självklart var Zindy bäst, men hon har redan gjort de några gånger, de har inte valparna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0