Vad har man åstadkommit idag då?

Tog en lång sovmorgon idag, lika bra att passa på, man vet ju aldrig när man ska jobba igen. Även för att man varit uppe lite sent på nätterna och upp tidigt dom senaste dagarna. Sen har jag fixat lite till i tvättstugan, tänk att tvätten aldrig tar slut! Slipat och målat på bilen, städat, tränat och nu sitter jag här igen. Beroende av spelen på fejjan... Hundarna sover gott bakom mig, en i sängen, en på soffan och den tredje har jag ingen aning om vars hon är. Säkert hos mamma och pappa...

Undrar om Cathen har landat ännu eller om hon flyger ännu, får lägga mobilen under kudden så jag märker när hon hör av sig.

I morgon hoppas jag att jag inte ska jobba, ska städa klart hemma, laga mat och fixa innan tjejerna kommer hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0