12 april

Ett litet tecken på att man inte ska beställa mera? När jag satt och knappade på datorn för att kolla efter några böcker på bokus kändes det plötsligt som dörren trycktes mot mig. Tänkte inte mer på det och titta ner i skärmen igen, då rasar två böcker på mitt nattisbord! Jag hoppar högt och staplar genast ihop alla böcker på bordet... Sätter mig på sängen och knappar vidare, precis därefter så flyttar min rullgardin på sig! Gissa om jag höll på att kissa ner mig då! - Ändå beställde jag hem flera böcker!

så nu ska jag tvinga hit en hund innan jag bäddar ner mig i sängen!
Natti natti



Idag har jag haft en ledig dag!!
Jag har träffat min ena kusin och min ena "bonus kusin", hjälpt dom med cykeln dom fick, pumpat mina cykeldäck, busat med vovvarna, varit på "hundträff", storhandlat, varit runt på djuraffärerna i stan och letat spårlinor och lyckats införskaffa tre nya och haft en underbar sovmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0