13 april

Idag har de varit lite fart, först fick jag vara taxi till min faster och hennes man. Efter de fick dom igång sin egna bil när en kompis på mekonomen fixat deras däck :) Direkt efter det åkte jag ut till lövet och la några spår och hem igen för att hämta hundarna. Full rulle, på vägen stötte jag på en kompis så vi traskade runt på lövet och stod sedan på parkeringen och pratade i en timme. Efter det spårade vi på väl "lagrade" spår :P Dock gick de inte lika bra denna gång, jag var på tok för stressad eftersom jag lämnade ena hunden när jag spårade med den andra... Livrädd över att någon skulle kidnappa min lilla sötnos som bara väntade och väntade :)

Nu ska vi laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0