18 april


En sån liten sötnos! :) saknar faktist att ha tio små krabater springandes runt benen. Men samtidigt är de lite skönt att ha tre stycken stora vovvar med lite (bara lite) vett i skallen.

Idag har vi vart ute nästintill hela dagen, vi har rensat en massa ogräs, planterat massor med blommor, brottats med myror som bor ÖVERALLT och fixat studsmattan på plats. Bra jobbat! Nu hoppas vi på en massa fina dagar så man kan sova på studsmattan :P och hoppa lite när man känner för det...

I morgon är det jobb igen, denna gång på en förskola. De är över en månad sedan jag jobbade där tror jag, så de ska bli super att träffa alla gullungar igen :) Dock har jag fått stängningstiden så jag är lite fundersam hur de ska gå med nycklar och allt... Men de får bli morgondagens problem! Nu sova!

Work: 11,00-18,30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0