25 april

Jag ligger fortfarande en månad efter! Varför ska tiden gå så fort?! Fick för mig att de var mars nu igen...

Idag har vi vart ute nästintill hela dagen, hundarna i linor och så begav jag och mamma oss ut på utsidan för att vårstäda så inte gringubben klagar mer på oss. Sopat och krattat, så nu är ryggvärken, axelvärken och blåsorna i händerna enda minnet av hösten och vintern ;)
Även altan är redo för sommaren, oljad och klar! I morgon kastar vi ut utemöblerna!! Sen är de bara solen och bikinin som saknas, bacardi har jag redan i kylen! Sommar? Semester? Jag längtar!! (67 dagar och 9 timmar kvar till första semester!)

Svammel, svammel, dags att sova!


Systrarna, Jamie Lee och Flisan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0