26 april

Har man tur eller?
När jag skulle till jobbet idag så hamnade jag bakom en traktor, inte direkt de enklaste att köra om på våra små vägar och utöver detta så möter jag Gotlandstafiken... Men en lucka hittade jag och kom förbi segproppen! Sen på hemvägen hamnade jag bakom en Kerstins taxi buss och tänkte att nu är de samma visa igen, men den tutade på i full fart! :) Så hem gick lite fortare!


Åkte även förbi kyrkogården för att hälsa på farbror min, dom har gjort så fint runt hans plats! Ska åka upp med lite blommor i morgon tänkte jag, i morgon är det Nessies födelsedag, men eftersom hon inte finns mera så brukar jag sätta lite blommor vid min farbrors grav till dom alla tre (Mormor, farbror Jappe och vovven Nessie) vid högtider, födelsedagar och sorgdagen framförallt men även lite då och då utöver detta.



Nu blir det en power-nap på soffan innan middagen och vidare för kvällens äventyr med hundarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0