29 april

Klockan är tre och ändå har jag hunnit med en massa, det känns lite konstigt.. Så brukar inte mina dagar se ut!

En lång skön sovmorgon till halv 12, denna pollensäsong kommer att ta livet av mig! En snabb frukost och en rask promenad med hundarna i 1½ timme, tryckte in hundarna i bilen och drog iväg till Willys för att handla lite mjölk vidare till djurboden och handla två säckar hundmat och nu sitter jag här. Men de blir nog ett mellanmål, en sväng ner i tvättstugan och sen ut i solen (som tittar fram då och då) dock verkar hundarna lite trötta... Dom rasade ihop så fort dom kom innanför dörren... :P

Än så länge är jag uppe i 10000 steg så jag har minst lika många till att ta idag...

Ska även över till grannen och hämta en hundbur lite senare i eftermiddag! :) *påminnelse till mig själv*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0