30/4

Tvingade mig själv ur säng vid tio tiden, mådde inge vidare må jag säga... Ögonen rinner & kliar, näsan krånglar och jag är dö trött, med andra ord en helt vanlig dag för en pollenallergiker... :/

Trotts detta har jag käka frulle och ska nu ut och jaga mera steg! Dock kommer de inte bli lika många idag som tidigare... För nu börjar nattpassen igen! Så jag ska sova bort dagarna och vara vaken nätter. Tre nätter rättare sagt!

* Promenad ~ 2h
* Sova ~ 3-4 h
* Middag
* Promenera
* Dra iväg till jobbet!

Sen promenera, hem från jobbet, sova bort nästan hela dagen och så börjar allt om igen :P

Vadå fira valborg? Man kan ju jobba! *ironi*
(dock har jag inte valt att jobba, jag MÅSTE!) annars säger arbetsgivaren byebye!


Kommentarer
Postat av: Henriksilja

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-06-02 @ 11:32:10
URL: http://henriksilja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0