Jobbet, vart annars?

Oj vad man var aktiv här då. I natt är det den fjärde natten jag jobbar vaken natt, usch vad det är underbart att sitta vaken och bara vänta på att få gå hem och sova bort hela dagen! Visst är jag positiv?! Har i alla fall ledigt från måndag 0900 - onsdag 2000 sen blir det två nätter till innan jag blir 100% människa igen.


Första natten spenderade jag djupt nerskjunken i en bok, den tredje boken i Twilight. Andra natten läste jag mer än halva fjärde boken, och trejde natten tog boken slut vid halv åtta på morgonen. Usch vilken ruskigt bra serie måste jag säga! Har lyckats bita hål i kinden tack vare den! spänning på hög nivå! Max poäng till den serien!! Nu är det bara vänta på de kommande filmerna! *är helt galen i serien* om inte de framgått redan? ;) Nerverna satt på utsidan!

Annars har de inte hänt så mycket, dygnen är vända käpprätt åt helvete! Jobbat nätterna i genom och sovit hela dagarna långa. Längar till fredag när jag slutar och har en chans att vända tillbaka dygnen igen :)

Nu är de nästan nio timmar kvar tills jag slutar och jag har ingen aning om hur jag ska slå ihjäl dom, har inga böcker kvar att läsa ju! Fast jag har inte setat vid datorn på flera dagar nu, så något måste de väll finnas?



Har inte heller haft så mycket tid att ägna åt min älskade lilla vovve, vilket ger mig lite dåligt samvete... Men det är tur att jag har en sådan underbar mamma som tar hand om henne!! Men dåligt samvete har  man ändå när man ser hennes sorgsna blick när man lämnar henne, usch usch usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0