Klago...

Dagen har flytit på sakta men säkert... Slutade vid nio i morse, hem och sov innan klockan hann slå tio, vaknade vid fem och var dö trött. Men på något vis kom jag ur sängen, käkade en egentligen en god middag bestående av hemgjord plankstek men jag har tappat matlusten totalt... Sen full fart för att hinna till hundträffen... och nu sitter jag helt slut i soffan efter i falk film. De känns som jag jobbat hela dagen fast jag egentligen sovit bort den... Och jag ser inte fram emot jobbpassen i veckan... Visst jag har inget tungt jobb, jag sitter bara vaken och passar en person, men de tär på kroppen något otroligt att hålla sig vaken så pass länge och sedan sova på tok för lite...

Det känns som detta blivit en klagosida mera, men snart vänder det igen! På fredag kliver jag av alla hemska nattpass! Sen har jag endast dagpass framför mig och en massa (förhoppningsvis) ledigt! Jag är glad över att gå på schema, men dessa nätter tar nästan dö på en...

Nu behövs lite ledighet och en massa träning, mys och bus med min lilla vovve :) Stackaren har varit så besviken på mig :( Försvinner varje kväll och kommer hem för att sova bort dagarna. Usch vad hon har varit sne på mig... Men de är lätt att få henne på gott humör igen med lite godis och träning, som tur är! Men samvetet gnager en som vanligt...

Får se om jag kan ladda upp en massa bilder i veckan, har lyckat tömma båda kamerorna och "fixa" till dom lite... Men dom finns på BDB redan :) Nu ska jag krypa ner i sängen och njuta av en hel natts sömn och vakna upp till en ledig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0