Toktrollet Jamie Lee


Drop it!!


Snabbaste vägen?!


Syskonen bus


Soldyrkaren


Soldyrkaren


Jamie Lee försöker sno hamburgare och tomater...

Min lilla gullunge, på ett år och nio månader har lärt sig skälla! :D Tror det har med hennes hörselproblem att göra som hon inte förstått hur hon ska göra, men träning ger färdighet! Nu bubblar det mesta ur hennes gap!
Ett "problem" jag märkt är att hon inte kan "hundarnas grundlag". Hon har inte lärt sig hur hon ska bete sig i alla situationer, hon hör bland annat inte när hundar morrar mot henne, så hon tror mer eller mindre att alla älskar henne! Hon blir överlycklig mot alla hundar och detta är inte så bra alla gånger...

Hon har inte heller lärt henne hur hårt hon får bita i mig under lek, vilket resulterar i blåmärken. Självklart säger jag till henne och försöker få henne att förstå, men det är så svårt! Hon är ju bara glad och vill leka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0