22 April

Efter en lång arbetsdag är jag fortfarande pigg?! Hur går detta ihop?! Ikväll har vi kört lite med aktiveringsbrickorna med hundarna, dom hade hur roligt som helst. Men vad hade man räknat med? Tre tossiga tollare trotts allt... :)

I morgon ska jag njuta av en ledig dag och börja träna lite inför tävlingen! Har gått med i en stegtävnlig via kommunen, på steg.se! Jag ska vinna, trotts att jag jobbar nätter under dessa veckor! Jag har utmanat syrran, mammsen och grannfrun (pappas kusins fru)!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh spännande, va e de för tävling? :)



Haha jo hoppas ju på att han ska fastna ;)

Jag har läst 1:an och 3:an tror jag på svenska. 2:an och 4:an läste jag på engelska. Har den sista boken på engelska, men en gammal klasskompis har den nu, hoppas på att få tillbaka den snart :P

2010-04-23 @ 09:12:29
URL: http://lisaochzorro.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0