De blev en resa till veterinären!

Efter att ha övervägt runt 100000 gånger om jag ska till veterinären eller inte så åkte jag med tanken i huvudet "hellre en gång för mycket än en gång för lite, dom har ju trotts allt stängt i morgon!" Så jag åkte till veterinären och drygt en och en halv timme senare åkte vi hem igen med en hund som ser lite lätt rolig ut... Hon har en stor vattenbalong i nacken med vätska då hon inte dricker ordentligt samt en massa mediciner som förhoppningsvis ska hjälpa magen... Så nu håller jag tummarna att hon blir frisk, de sa att jag måste tvångs mata henne i morgon om hon inte börjar äta själv snart igen!

Så nu ska jag koka fisk (huuuuuuuuuua ligen, blääääääääää) men vad gör man inte för gullungen? :P Hon ska bli frisk, snarast, helst igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0