Försäkringsbolag, adressändrat, magsjuka, icke "bra för tänderna" ben...

Har skickat in ansökan till ett försäkringsbolag samt adressändtat, lyckades även beställa hem en Mio möbler katalog då jag ännu inte har något köksbord! :)

Nu ska jag bära min magsjuka (?) vovve i säng innan jag själv stupar... I morgon är de jobb igen! Men bara 10-15, som tur är.

Mamma min kom på idag att hon gett Jamie Lee ett "bra för tänderna" ben och frågan är om det är de som spökar nu eller om de är magsjuka? För "bra för tänderna ben" är inte bra för hundar, de har hänt tidigare att Zindy inte mådde så bra utav detta så vi får se...

Idag har Jamie Lee i alla fall fått behålla två måltider (den första var lunchen lite afil och två matskedar ris, den andra var lite afil och tre matskedar ris) frukosten dissade hon totalt! Behöver inte gå in på detaljer men de lilla som kommer ut där bak är långt ifrån normalt...! Men de possitiva är i alla fall att hon inte längre spyr! :)

Kort och gott är de vad som hänt idag, har även firat farfar som fyllde år igår med en massa tårta (fyra olika tror jag. Rulltårtor, smörgåstårta och tårta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0