God morgon!

Vet inte vad min hjärna håller på med, men klockan fem på morgonen är det INTE dags att stiga upp enligt mig. Men eftersom jag är helt vriden efter alla dessa nätter så vaknar jag självklart tidigt...

Så lite frukost och bums i säng igen. För hur ska jag annars orka med 2 stycken 20-års fester?!

Ska försöka få några timmars sömn till innan jag gör morgon på riktigt, ha en trevlig dag alla morgonpigga!

Måste erkänna att det är ganska rofyllt att vara vaken så här tidigt, de är ingen annan uppe, undantag för hundarna, solen som sakta går upp, fåglarna som kvittrar, daggen i gräset och tystnaden! Men jag är en riktig nattuggla och har inte för avsikt att ändra på det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0