Jag vill ha en puppy :)

De har varit full rulle på den magsjuka vovven idag, eller i alla fall på norvik :P hon hittade en 4-månaders Golden valp som hon älskade att leka med (kan säga att hennes matte blev knä svag oxå!)

Nu ligger hon och sover i soffan igen och jag ger henne salt&honungs blandat vatten med "spruta" (sån som småbarn får flytande medicin med som små) med jämna mellanrum då hon varken äter eller dricker längre... :/ Tror att hon förknippar vatten med att spy, då hon spytt varje gång dricker vatten vilket leder till att hon undviker vattenskålen... Dock så vill hon hellre sova än svälja vattnet, så en del rinner ut ur truten på henne... Förhoppningsvis är de bättre i morgon! *håller tummarna* Hon hade även blod i rumpan, så jag har ingen aning om vad som kommit ut, eftersom vi släppte henne lös på tomten ett litet tag!

I morgon är de endast jobb en timme, eller rättare sagt personalmöte, efter de blir de "vård av hund" hehehe klagar inte på att få ligga på soffan med vovven min :) Hoppas bara på att hon mår bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0