Jamie Lee, Jamie Lee, Jamie Lee säger jag då..

På vägen hem från Haninge möter jag mamma och syrran, båda två är lite små sura och jag undrar självklart varför...
- Mamma säger då lite muttrandes "din hund är billig på blocket!!"
- Jaha? vad har hon gjort nu då...? för jag vet att hon kan hitta på  en del satyg nu när hon är skendräcktig.
- "HON KISSADE I HUNDSÄNGEN BREVE MIN SÄNG, IGEN!"

Jaha... Nu igen, de är inte första gången, varje gång den kommer upp från tvättmaskinen gör hon de, men enbart när hon är skedräcktig. När mamma kom in och hittade henne ståendes brevid sängen så tittade hon på mamma ungefär som att "titta här matte, det är någon som KISSAT!" Jaa, kan de vara du..? Bushund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0