Less på allt



Allt känns bara värdelöst, de känns som livet bara passerar utan att man hinner tänka. Utan att man hinner med allt man vill, allt känns bara tråkigt och jävligt.
Jag har ingen ork att göra någonting, känner inte inspiration till att göra någonting...

Hösten närmar sig med stormsteg och jag HATAR hösten och vintern, många anledningar finns. De känns som att de inte finns något att se fram emot även fast de finns, bland annat en Flytt och en resa.
Varför känns då allt så värdelöst?!

Har även tre hundar (Min är på bilden) som förgyller vardagen, men inte ens det biter på tröttheten, grinigheten och att allt känns värdelöst just nu. Jag är Less på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0