Måndag 23/8-10

 

Som bilden har jag kännt mig hela dagen, man ska fan inte kliva upp klockan sex en ledig dag!! Men vi mötte upp farmor och farfar som varit några månader i Finland. Nu vet man vars man har dem i alla fall ;)


Efter de blev de en promenad med tre bråkiga vovvar, hualigen vad mycke bus de kan finnas i dem ibland :D efter de somnade vi alla fyra på soffan fram till lunch eftersom jag hela natten kämpade emot migrän...

Massor med foton har tagits under dagen, får se när jag har tid att ladda in dem i datan bara då jag har fullt upp resten av veckan... Har även lyckats få en massa gjort hemma idag, satte full rulle på både mor och far min så
gräsmattorna är fina och häcken klippt! Bra jobbat! ;) Tyvärr kom vi 20 minuter försent till hundträffen, men de är smällar man får ta... Som tur var väntade dom snällt på oss (tusen tack för det!!)

Nu är de dusch och sovtajm, morgondagen ska spenderas på jobbet *jippi*

Tisdag: Jobb 10-15
Onsdag: jobb 10-15
Torsdag: jobb 9-20 (egen påminelse, glöm ej matlåda!!)
Fredag: Vad f*n skulle jag göra då??
Lördag: "nynäsdagarna" tjejkväll, farfars födelsedag, loppis.
Söndag: Fira farfar, "nynäsdagarna"

Även en resa till Länna ska hinnas med, aktivering av hundarna, fixa pass och stå ut med de "underbara" vädret som är på väg in... Kanske klarar denna veckas planering? Eller spricker den som vanligt? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0