Pain in the ass

Min vovve är otrolig när hon är skendräcktig! Det är faktist så illa att jag överväger att kastrera henne... De låter hemskt, men det är för hennes skull! (även för min)

Men hon får en tendens att vara heldöv när hon är skendräcktig, hon skiter i allt!
Hon kissar i en av alla miljoner hundsängar i detta hus.
Hon äter ALLT! Både gott och sånt som är mindre gott...
Hon vill inte gå ut och gå, man får släpa med henne på promenader! - ni som sett mig gå vet hur de ser ut, de ser värre ut än det är.
När man gått halva promenden drar hon helt plötsligt framåt, för hon ska hem först!
Hon samarbetar inte alls på samma sett som vanligt, tex. när man ska torka tassarna.
Går det inte på hennes vilkor, så skiter hon i det helt och hållet.

Så sötast är hon när hon sover, när hon är skendräcktig! Då är hon verkligen ett pain in the ass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0