Rubrik?

Var ett tag sedan jag var ute med kameran nu, känner att de kliar lite i fingrarna, nog för att jag har ett par hundra bilder att ladda upp här så är de alltid lika roligt med nya foton :)

Kliar även i fingarna att få shoppa lite! Har massor att köpa till lägenheten och jag vill köpa allt NU :D Idag blev det en snabb sväng förbi länna och inhandla lite handdukar och en byrå med korgar som lådor, perfekt att antingen lägga smutstvätt i eller allt annat i, som tvål, shampoo, balsam, toarullar, hårborstar m.m.

Men vi får se vad vädret bjuder på idag (onsdag), kanske en sväng med kameran? En sväng förbi NBK kommer de med största sannorlikhet att bli i alla fall, om vädret tillåter! Är lite trött på detta regnande nu... Men jag ska inte klaga, hade tre och ½ vecka ledigt, med strålande sol! Så de är jag evigt tacksam för, men de skulle göra livet lite lättare om solen tittade fram lite oftare :)

(bilderna är från Finlandsresan)


Kommentarer
Postat av: Jenssara

Great Site thanks

2011-02-01 @ 15:59:02
URL: http://jenssara.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0