Tillbaka på ruta ett

Jaha, då var man tillbaka på ruta ett igen, Jamie lee spyr :( Men de är bara hoppas och be att hon blir bättre till i morgon annars ringer jag veterinären... Eller ska jag ringa redan idag?? Nej avakta...?
Tankarna går fram och tillbaka. Hon vill inte äta, hon spyr och skiter onormalt... Men i övrigt är hon inte påverkad, alls! Hon är samma gamla soffpotatis.

De positiva med dagen är i alla fall att jag numera har ett elavtal! Så jag har el i lägenheten! :D Nu ska jag återgå till matlagningen innan vi far till Norvik och träffar alla kompisar hundkompisar! Hoppas att Jamie Lee orkar med det, för någon gång måste väll energin ta slut när man inte äter något? Eller äter minimalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0