Ullared säsong 2

Jag hoppas och ber att jag inte syns i den kommande serien, jag vill verkligen inte det! De var ett helvete att springa runt i Ullared när kameran var överallt! Så jag hoppas att vi klarade oss undan, måste säga att de är pinsamt att de ska spelas in en serie om ett varuhus och hur folk shoppar... Framförallt när de blir en 2 säsonger. Jag behöver väll inte kommentera allt vad jag tycker om dem som ställer upp friviligt att bli filmade...

Men vi hade en trevlig tripp ner till Ullared och Örnatorpet, mysiga små stugor där de fanns både hästar och hundar som sprang runt, vilket efter många om och men uppskattades av våra hundar oxå! Framförallt av Flisan som Precis innan vi skulle åka hem hittade en STOR hög med hästskit som hon gladeligen tryckte i sig, vi andra stod och hejade på enligt henne när vi egentligen skrek halsarna av oss för att få tillbaka henne... Lycklig som en tok kom hon tillbaka och tyckte livet var underbart, vi höll inte med!

Shopping blev de självklart, dyrt lika så, de enda som saknas till lägenheten nu är mattor, tapeter och småsaker som man inte tänker på nu. Men i överigt har jag nog allt :) Och som sakt, vi hoppas att vi slapp undan kamerorna, annars åker filmteamet på stryk!



Även om vi åkte hem nästan ett dygn tidigare så är jag glad för det, för de första var inte vädret på våran sida, så någon vidare träning och promenader med hundarna blev det inte... Fort ut och in för att slippa få in skit i stugan (som smuttsar ner grannens vita lilla vovve) ;) och sen var sängarna sååå grymt obekväma, fy farao säger jag bara, kroppen sammarbetade inte för fem öre efter en natt där! Grannarna delade på en dubbelbäddsoffa, innan den ens var utbäddad hade den gått i bitar... Kvalitet? Nja, inte direkt! Annars var allt på top i stugan, jag skulle inte tveka att bo där igen OM de blir flera resor nedåt i landet. Men då följer troligen en extra madrass med! :)

Dock var de lite tråkigt att vi inte fick se Varberg och falkenberg som vi planerat, men som sagt, vädret var inte med oss... De hade varit lite roligt, men de får kanske bli en annan gång, OM vi vågar oss ner till Ullared igen. Känns som de är lite "nörd" stämpel på att handla där numera, sen är de inte alls lika billigt där nere längre, TYVÄRR! vissa saker är billigare men andra inte. Tyvärr har klädpriserna gått upp, men sen sånna produkter som finns på tex rusta/ÖB m.m är lite billigare men de finns ju att köpa på Rusta/ÖB så varför åka så långt för att köpa dessa saker?

Men det är en rolig grej att handla där samt att man får komma ut och se lite andra ställen än bara de gamla vanliga OCH man får se ett enormt varuhus ;)

Sorry för ett långt inlägg, nu ska jag nanna kudden! I morgon är de jobb som gäller igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0