Vad har spindlar och fästingar emot mig?

Usch vad jag hatar dessa två djur!

Först "opererade" jag bort en fästing på Jamie Lee, på insidan av hennes ena lår hade hon en stor böld som jag försökt hålla lite koll på ett par dagar, tillslut tröttnade jag och rev upp såret.. *mysfaktorn är hög* Ut rinner det en massa vätska och var! Jaha, inte mer med det?
Så ser både mamma och jag något mörkare en bit inne i såret, Jamie Lee rör inte en min när vi klämmer och trycker och gör allt för att få ut skiten och det är en äcklig fästing(!) som levt inne i henne!! BLÄÄ! Men ut kom fanskapet! - Nu gäller det bara att hålla gropen ren... För de blev inget litet sår efter den där... :S

Och till spindlarna som verkar försöka ta över hela vårat hus, dom har tillomed flyttat in i MINA vinglas!! Det är andra gången nu som jag tvingat ner mamma för att dammsuga upp spindlar ur glasen! Vad f*n ska dom ner i mina "flytta-hemifrån-saker" att göra?!?! Låt mina ikeakassar vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0