-15... Jag jublar ;)



Denna lilla fialotta ville göra morgon klockan sex i morse... De ville inte  hennes matte, för hon skulle ju få sova 45 minuter till! Sen när väckarklockan väl ringde var det jag som klev ur sängen, inte hon.

Nu sussar hon gott i sin säng och jag bävar för att gå ut, -15 grader vid kusten och ganska hård blåst, mmmmm vad de lockar!Trettiofem lager med kläder är inte att överdriva.

Sen någon stans mellan sömnen och precis innan jag vaknade insåg jag att de är första december idag... Hur gick detta till?! Vart tar tiden vägen?

dags att sätta fart, morgonpromenaden väntar... sen jobb i 11 timmar... Va de någon som sa att jag fick sova vidare?! :D Tyckte jag hörde det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0