Award

Tydligen har jag fått någon typ av Award från Lisa, så jag ska följa instruktionerna XD


Cherry on top award: Tacka den personen du fick den av och kopiera utmärkelsen till din blogg. Dela med dig av tre saker som du gillar till dina läsare och skicka sedan vidare awarden till fem bloggare du gillar.

1. Jag älskar mina hundar (men de vet alla redan?)

2. Jag älskar att resa, men gör de på tok för sällan. (Någon som vill ut o resa?) :D

3. Jag älskar sommaren, önskar att sommaren vore dubbelt så lång och vintern kunde halveras!

Jag skickar awarden vidare till: Matilda, Jenny. (orkar inte rota fram fler bloggar jag följer just nu, måste jaga frukost innan jag slutar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0