helgen i stora drag

Taskig uppdatering denna vecka, oxå! Kan de tyda på att man har annat att göra? Yes! :)

Idag har vi hunnit med en massa, fått med farmor hela vägen ner i hamnen på julmarknad, handlat mat m.m, bakat lussebullar med mamma och syrran, kört mera saker till lägenheten  (de tar aldrig slut!) och nu precis har jag diskat efter att ha bakat en massa muffins. var tvungen att pröva min nya form jag köpte i veckan så de var lika bra att smälla ihop en satts fast klockan är mycket...

Så nu ska jag packa in muffinsen och sussa gott. I morgon kommer Åsa och Sabina förbi en sväng (kanske lilla Tyra oxå?) efter det blir det nog en sväng till på världens sämsta julmarknad (jag bara måste ha remmarna dom säljer där!) sen hem till päronen för att fixa en massa ljusslingor ute samt sätta upp en massa tomtar i hela huset innan de blir jumpa... Vadå fullt upp? ;) Självklart ska ett gäng promenader och hundträning in däremellan.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: lisa

muffins o lussebullar<3 MUMS! :D dela med dig ? ^^

2010-12-06 @ 22:00:15
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0