Inte min morgon...

Kom ca 200 meter hemifrån där jag mötte mamma och de första hon säger "VAD FAN HAR DU GJORT?!" Lätt förvånad undrar jag vad hon menar, innan hon åter igen skriker "DU HAR MJÖLK ÖVERALLT, VAD HAR DU I VÄSKAN EGENTLIGEN?!" Uppenbarligen hade jag mjölk i väskan i en burk, dock läckte hälften ur så jag var tvungen att  rädda alla papper, almanackor m.m och springa hem igen med 1000 saker i famnen, väl hemma inser jag att även byxorna är dränkta... Mamma fick stressa runt en runda med hundarna och hinner förhoppningsvis i tid, medan jag diskar väskan, letar efter både en ny väska och ny lunch och sitter 5 minuter vid datan... Jag skulle inte klivit ur sängen...

Kommentarer
Postat av: lisa

hahaha huuur lyckas du få MJÖLK i hela väskan ? XD Vad hade den där o göra? :P



SV: aha, va mysigt ^^

Nej jag ska flyga från visby till arlanda och sedan direkt till helsinki :P så slipper allt strul med tåg o båt o skit ^^ bara dom inte strejkar så ska allt gå bra :D

2010-12-01 @ 14:25:20
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0