Julstress

Tröttnade återigen på windows så jag instalerade firefox även på denna dator... Får se vad pappa säger om det :) Har inte kunnat logga in på hela dagen för att blogg.se har sett jättekonstigt ut, men enbart med windows... Skumt. Nu ska jag nanna kudde innan klockan ringer, i morgon är de jobb igen!

Dagen har bestått av:
* Snö, snö och snö. Ska de aldrig sluta snöa?
* Snöskottning
* Kebab
* Göra köttbullar med alla dess problem (tänk om man kunde skilja på tesked och kryddmått...)
* Fyra maskiner tvätt (jag är hemma hos päronen och tvättar åt tre hundar + fyra lortgrisar)
* Skulle slå in julklappar, men då somnade jag på soffan ist.
* Ett tappert försök till att åka bil, inget att rekomendera då plog gubbarna har sovmorgon/ledig dag?

Juste, skulle jobba i morgon! Sov gott!

Julstressad??? JAG??? Absolut inte!! Julskinkan är pyntad och står så stadigt på sin fot. Barnen kryddade och i ugnen. Presenterna i sängen och julgranen i frysen, Har bakat farsan hela dan och han har blivit nerkyld till 5 burkar. Nu får påsken komma. Jag är alltid redo för midsommar!!
Jag må jag leva.Hurra hurra hurra

Kommentarer
Postat av: lisa

du har fått en award på min blogg :P Vet inte vad de betyder men tja, här har du den iaf :P

2010-12-17 @ 20:43:46
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0