Levande begravd

Home sweet home, eller jag är hos päronen.

De gick superbra att åka hem, även om skogsstigarna i Tungelsta är skräckinjagande. För att pressa skräcken för mörker lite extra åkte jag förbi kyrkogården, hur dum får man bli? Sprang mer eller mindre till min farbror tog några kort och åkte i ren panik hem... De som gick så bra innan, men ute på belyst väg igen lugnade jag ner mig.

Nu har vi sett "The Backup plan" riktigt bra faktist :) inte direkt så man ser fram emot framtiden med ev. barn... Nu ryktas det om Bäck!

Har för övrigt haft en supertrevlig kväll med vännerna! Dagen har vari superbra och jag är själv förvånad över mitt goa humör, lättsamheten över livet och  Dock är en migrän liknande attack på väg in så jag lär sussa gott på soffan om ett litet tag istället för att se "Bäck - Levande Begravd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0