lucky day today!

Idag är inte min dag, eller gårdagen var inte heller det!

* Ena datorn har packat ihop, totalt. Måste troligen in till HP.
* Försöker ordna mappar i min iphone och synkade den till syrrans dator, då började den delita program ist. Fråga mig inte varför men 30 program är borta, *jippi* bland annat almanackan och ALLA arbetstider för december - mars är borta, bara göra om, från början!
* Hittade mjölkpaketet i ryggsäcken efter 13 timmar, bara slänga med andra ord.
* Min gamla dator fungerar när den vill och jag har ingen annan.
* FB spelet jag blivit beroende av fungerar inte.

De possetiva i det hela är att jag får låna pappas ena dator nu när jag jobbar fyra nätter. Annars hade jag blivit tokig, tror jag...

Vågar jag gå på julbordet i högklackat i morgon eller ska jag ta kängorna, för säkerhetens skull?!

Nu ska jag dejta kudden innan något ännu värre händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0