Min dag

Min dator är fortfarande död och jag orkar inte börja fylla  denna dator med bilder oxå... Så stå ut med gamla bilder :)



Först blev det jobb mellan 11-20 och efter det en snabb runda med mamma och alla hundarna innan jag drog hem till Åsa för lite "förkrök" dom andra skulle vidare ut (och jag är glad att jag stannade hemma när jag såg kön till "stans krog") medans jag och Cathis valde en lugnare kväll. Vidare hem till mig för lite skitsnack och nu äre sängen som väntar. För i morgon ska vi roa oss med att glo på stomen som ska dra in över stan! (jag hoppas ni inser ironin i det) Jag som ville till Handen och VH! :/ Kanske en annan dag?

Kön in till Bedaröbaren (lokala "krogen") som jag rent ut sagt snott av Calle på FB!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0