Svammel!

JAG HAR FÅTT MIN DATOR TILLBAKA <3

Lyckan är på topp, stannar hemma hos päronen i natt för att kunna installera alla program igen. Blir lite varannan natt i lägenheten och varannan hemma hemma :)

Men vad gör det, jag har min dator <3

Nyår kommer att firas med lite vänner, känner mer för en lugn kväll... De får vi ha någon annan gång! Vovven min är mer än nöjd, börjar bli en mattjuv igen, något hennes elaka matte sätter stopp för! Inte populärt!! ;D

Nu ska jag se klart filmen "what a girl wants" innan jag dejtar kudden. Om jag mot förmodan skulle orka ur soffan?

Hade räknat med 11 timmars tv tittande på jobbet idag, men ist blev de både städning (med ajax, blääääääääää! lite därför jag är så seg nu?), stor handling och matlagning. brukaren lyckades även köra fas med rullen så vi var tre stycken som fick riva och slita innan hon kom loss...

svammel svammel svammel, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0