5 Januari

Nu har jag gjort om lite, sorterat upp bilderna och lite sånt. Har funderat på en ny design men jag vet inte... Får se vad de blir.


Idag har de varit några timmars arbete, en sväng till södertälje för att inhandla hundmat och hundprylar samt en snabb sväng till Ica maxi, en helt värdelös butik måste jag säga!! (då menar jag Ica maxi i södertälje...) kvällen slutade med en supergod middag hos farmor och farfar. Självklart blev det en lång promenad med hundarna!

Om ni inte missat det så var de superfint väder ute idag, solen sken och snön glänste så fint! Nu längtar man ännu mera till våren och sommaren! Hoppas på en massa fina vårdagar nu! :)

Kameran har börjat samla på sig bilder igen, men jag bjuder på en gamal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0