Andra sussar gott medans jag jobbar...

Brukaren sussar gott och jag sitter här rakt upp och ner. Måste säga att voddler är superbra! Just nu kollar jag på pinoccio, den är ganska bra faktist, över förväntningarna. Det är den modernare versionen av de hela :) Från 2008.

Nu ska jag göra nattens tredje kopp med tee, se klart filmen och  leta fram tränings dvdn... Men jag känner inte alls för att träna, jag vill sova! Blev inringd liiiite för sent, så jag han bara sova en timme extra :/ Så kan de gå! Mera tee nu :)

Hoppas ni andra sover gott i era sängar, ett varmt täcke, en stor kudde och en mysig pjyamas, ååååh vad jag saknar sängen hemma! Nej nu ska jag se vidare på filmen med en kopp te i handen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0