Denna vecka!

Aja, inte mycket att göra åt, jag tackade nej till en massa jobb och jag kan inte ångra det. Får hitta på något annat när jag för en gångs skull har ledigt. :)

Visst jag har haft ledigt hela veckan men jag har haft "fullt upp" med tre tossiga tollare istället och kurera lite av förkylningen... Så i helgen får vi se vad vi hittar på.

Måndag: Träna
Tisdag: Nada
Onsdag: Träna
Torsdag: Tvätta, runt ringvägen
Fredag: Träffa JJ
Lördag: Farmor och farfar kommer förbi och äter
Söndag: ???

Sen återvänder vi till vardagen igen...

Känns super att varit hemma och återhämtat sig lite, man blir lite sliten av att byta arbetsplats var och varannan dag (jobbar som vikarie på förskolor och som personlig assistent) Förkylningen ger förhoppningsvis med sig snart, men man vet aldrig...

Flera veckor som dessa tackar jag inte nej till! :P Men de kommer märkas när lönen kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0