...

Dagarna blir sällan som man planerar... Idag har jag gått runt ringvägen med alla tre hundarna! De gick ganska bra, ända tills vi kom hem till farmor och farfar... Det satt en katt utanför dörren!! *panik* men de gick ganska bra faktist, dom visste ju att vi skulle till farmor och farfar, då styrde dom om! *TACK OCH LOV!!*

Där packade vi upp en massa skrot rent ut sagt, fattar inte vart alla deras prylar kommer ifrån...  Igår packade ja och flytta med kusinerna och idag packar jag upp åt farmor och farfar... Ingen lugn och ro! :P

Men nu ska jag leka och träna lite med hundarna! De jag egentligen skulle skriva har jag redan glömt... Återkommer om jag mins :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0