Jag är mållös - villa i djursnäs brann i natt

Shit, jag vet inte vad jag ska säga, göra eller någonting. En go vän till mig har precis berättat att hennes hus har brunnit ner till botten. Ingenting finns kvar. Allt bara brann. Dom hade katter och en kanin, allt dom hittat är en katt... Dom andra katterna kan de hänt vad som helst med, antingen är dom i skogen runtom eller så var dom inne. Dom vet inte.

http://nhp.se/nyheter/1.749989-villa-vid-djursnas-brann-ned

Allt hon äger och har finns inte mer, alla hennes minnen från resan till england är borta, allt från studenten är borta, alla fotografier från att hon och hennes syskon var små är borta, DOM HAR FAN INGENTING KVAR! Dom har ingenstans att bo, dom har nada! Shit, jag är mållös, jag vet inte vad jag ska säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0