Mitt i natten på jobbet

Då var man tillbaka på jobbet igen då! Har precis lyckats få mens så jag har så grymt ont i magen och ingen Ipren. Lyckat! Men de är bara 6 timmar och 5 minuter tills jag slutar...

Nog om det, på dagen åstakom jag inte så mycket, jag somnade strax efter att jag kom hem och klev inte upp förens halv fem. Inte helt utvilad då jag fick springa efter min lilla vovve några gånger, den lilla loppan rotar i papperskorgar efter kartonger att riva sönder. Något hon roade sig med, tyvärr åkte några av syrrans läx papper med i farten och blev till molekyler... Smällar man får ta! :P Dom andra sussade gott ända till mamma och pappa kom hem på lunch och syrran slutade skola, då blev det liv i luckan! Sen sussade dom vidare igen :) Gullungarna!

Sen blev det middag, tandborstning och en sväng med hundarna, lite träning med hundarna (snabba svängar under gång och slalom) sen var det bara att bege sig till jobbet igen. Och nu sitter jag här igen.

Vet inte riktigt vad jag ska göra, träning orkar jag inte med pga magsmärtorna, på tvn finns inget vettigt och hela världen sover... Så voddler kanske bjuder på något roligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0