Nu spökar det!

Nu har jag varit nere och tränat, blev både boxbollen och gymmet så jag antar att jag kommer att vara ganska mör i morgon... Men nu är jag på ett strålande humör istället :) Hundarna är hur goa som helst, en ligger precis bakom mig i soffan och snarkar, en brevid och den tredje ligger antagligen i köket och väntar på något gott!

Jag ska fortsätta dataletandet... Inge roligt, men jag har mer eller mindre bestämt mig för att köpa en ny!
Hahaha måste vi köpa en ny tv nu oxå? Verkar som den vi har nu spökar :S Den startade sig själv med ljudanläggning och allt... Nej då, de var bara ett skämt, vi behöver ingen ny tv, men den spökar för varken jag eller hundarna har någon fjärris...


Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: vi var där och representerade våran skola :)

Men jo det finns nog någonstans, men det är ju ganska dyrt och har man inge jobb så får man spara länge eller leta på internet efter något lite billigare :)



Haha jorå, han biter sönder en del. Hans anka som han älskar har han haft sönder många gånger, men vi har sytt ihop den igen ;)

Brukade ge honom toalett rullar men dom tog han sönder så himla fort så jag tyckte nästan att de var lite meningslöst. Men jag ska köpa en riktigt aktiveringsleksak när jag får pengar :D

2010-02-17 @ 16:34:00
URL: http://lisaochzorro.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0