Nya datorn fungerar!

Sitter vid den nya datorn och försöker pröva allt på en och samma gång! Lite program som ska instaleras och sedan är den i full gång :)

Webkameran i den är ganska rolig att leka med :P

Usch nu blir det bara en massa svammel!

Men jag har fått hem nästan allt jag beställt i veckan, bara några saker kvar!

Kläderna kommer troligen nästa vecka, Böckerna likaså!
Datorn, jackan och hundleksakerna har jag redan packat upp! Så nu är det full fart igen som gäller :)

Hoppas jag får en massa jobb nästa vecka så jag kan betala allt detta ;)

Nu ska jag sova några timmar så jag orkar upp och fira farmor och syrran i morgon, dom har nyligen fyllt år så de blir lite tårta och en massa gott!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0