Plånboken skriker

Det är livsfarligt att gå hemma för länge! Usch på mig som "tog en veckas ledigt" Det var inte bra gjort! Har redan spenderat på tok för mycket pengar på internetshopping... En drös med kläder har jag klickat hem, en dyr jacka från arrakoutdoor, "kursliteratur" trotts att jag inte ska plugga och en dator! Kan de bli bättre? För mig, nja men för den där stackars plånboken kan de nog blir mycket bättre! Men den återhämtar sig snart...? :P

Idag har jag inte gjort många knop extra, en timme i gymmet är väll vad jag åstakommit, två promenader med hundarna och lite bus med dom, även några utskällningar har dom fått sig dom små liven, men de är gammalt och glömt nu (?), jag får alltid sån ångest när jag skällt på dom, så för att bättra på det får dom en massa godis... Något som inte löser problemen... !

Sitter fortfarande och drömmer om en liten valp, men jag ska inte ha någon, de räcker med tre rackarungar! :) Men jag skulle kunna ha en till låns lite då och då bara :P För dom är ju sååååå socker söta!


I morgon måste jag nog anstränga mig lite mera, baka lite till födelsedagsfirandet i helgen, städa lite, tvätta och träna med dövörat :) Nu ska jag ut i snöovädret och kissa Jamie Lee och Zindy, annars blir det en massa pip och gnäll inatt istället.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0