Skitförbannad!!!

Idag vaknade man och mådde ganska bra, har fortfarande en förkylning som ligger i kroppen och spökar men den ger nog med sig snart, hoppas jag. Då ringer en från ett av mina jobb och undrar om jag kan jobba hela helgen. Yes! tänker jag, bra med pengar, då blir åtminstonde datan betald. (hade tjänat ca 6500 kr denna helg, något i den prisklassen jag beställde en dator för) Men sen kommer jag på att vi ska fira min lillasysters födelsedag och min farmors födelsedag så de var ju lika bra att tacka nej, för vi har redan flyttat på det firandet en helg.

10 minuter efter att jag lagt på ringer min kära mamma och säger att vi inte ska fira i helgen, de har blivit flyttat en helg framåt :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: !!!

Gissa om jag höll på att gå i taket!!! Så nu ska jag kasta frukosten på fönsterrutorna (skämt), smeta hundskiten på bilen (skämt) och sedan gå en sväng med hundarna! Så nu är jag skitförbannad!!! Blir det inget firande i helgen, då tänker inte jag vara med när de blir istället, hur många helger dom nu tänker skjuta de framåt, så spelar det ingen roll, jag firar inte längre då!


Kommentarer
Postat av: Adadas

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-04-28 @ 10:11:53
URL: http://adadas.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0