Trött, tröttare, tröttast

Lagom trött! Usch vad jag mår just nu, men det är bara en timme kvar tills jag slutar trotts att min avlösare redan är här. Så kan de gå! Ska väll vara lite social här, packa ihop mina saker och bege mig hemåt snart...

Denna natt har jag spenderat med att gå igenom en hel blogg som bara handlar om hundar, sett på pinocchio, tittat en del på tv och käkat frulle.

Har nästan varit vaken i 22 timmar nu, hade en brejk mellan 16-17 igår när jag sov lite innan jag tränade med min gullunge igen.

Denna gång blev det ligg träning (något som jag är på tok för dålig på, min hund kan inte ligg!!),
"stå på en låda" (ooops vad min pappa blev snopen när han såg vad hon kunde) :D ,
hämta apporten (gick grymt mycket bättre än sist, superkul att se att träning ger något),
och de gamla vanliga "stampa på papptallrik" (gick lika lysande som alla andra gånger!)

Sen lämnade jag mamma och syrran för att gå en sväng i kylan med trion, själv fick jag slappa i en soffa på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0